ناب موزیک

آهنگ سینا درخشنده به نام انگار نه انگار

کانال تلگرام ما ما را از طریق کانال دنبال کنید.
با ناب موزیک بهترین باشید
سه شنبه 11 اردیبهشت 1403
آهنگ سینا درخشنده به نام انگار انگار
پخش آنلاین DOWNLOAD بازدید : 1000 مشاهده
00:00
00:00
آهنگ علی لهراسبی به نام صورت
آهنگ علی لهراسبی به نام صورت
 آهنگ  سینا درخشنده به نام انگار نه انگار
آهنگ سینا درخشنده به نام انگار نه انگار
آهنگ گرشا رضایی به نام آخر دنیا
آهنگ گرشا رضایی به نام آخر دنیا
تبلیغات شما تبلیغات شما

 آهنگ  سینا درخشنده به نام انگار نه انگار

آهنگ بسیار زیبا و شنیدنی انگار نه انگار از سینا درخشنده با دو کیفیت اورجینال 128 و 320 و لینک مستقیم به همراه تکست و متن آهنگ

A very beautiful and audible song of the Engar Na Engar by Sina Derakhshande with two original qualities of 128 and 320 and a direct link with lyrics and lyrics

 

دانلود ادامه مطلب
 

 

متن آهنگ سینا درخشنده انگار نه انگار

 

انگار نه انگار میدونی من واست دیوونم این درد و عشقم خودت انداختی توی جونم

آره انگار نه انگار میدونی اومدم تو دنیات مست چشاتم امون از اون چشای گیرات

ای وای ای وای به دلم نمیذاره از پیشت برم میدونی بدجوری دوستت دارم

عشق طناز خودم  دیوونه ی لجباز خودم همه دنیامو به پات میذارم

♫♫♫

دل به تو بنده دیوونه پسنده خنده هات این دلو از جا دیگه کنده

آره دلبر نابم تنها انتخابم ببین از دست تو من مست و خرابم

ای وای ای وای به دلم نمیذاره از پیشت برم میدونی بدجوری دوستت دارم

عشق طناز خودم  دیوونه ی لجباز خودم همه دنیامو به پات میذارم

ای وای ای وای به دلم

ای وای ای وای به دلم

ای وای ای وای به دلم نمیذاره از پیشت برم میدونی بدجوری دوستت دارم
عشق طناز خودم  دیوونه ی لجباز خودم همه دنیامو به پات میذارم

 

 

 

 

  • تاریخ : 1399/03/07
  • بازدید : 538 views
  • نظرات : 0 نظر
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با مطلب باشد منتشر نخواهد شد.
کد امنیتی رفرش


تبلیغات بنری

محل تبلیغات شما
درخواست آهنگ مجاز

آهنگ مورد نیاز خود را درخواست کنید.

تبلیغات بنری
محل تبلیغات شما محل تبلیغات شما
آمار سایت
  • تعداد مطالب 3
  • تعداد دیدگاه ها 0
  • تعداد کاربران انلاین 1
  • تعداد اعضای سایت 0
  • بازدید امروز 6
  • بازدید دیروز 12
  • بازدید کل 35,197
کدهای اختصاصی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی شما

محل تبلیغات متنی

nob-music
تبلیغات متنی شما

محل تبلیغات متنی شما

nob-music